♦️فیلترینگ و نبود ارتباط، فضای کسب و کارهای رسانه ای را تحت الشعاع خود قرار داده است
دکتر مصطفی انتظاری هروی، مدیر مسئول خبرفوری، در سومین کنفرانس بینالمللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار:
🔹یکی ازمشکلات بزرگ فضای کسب و کار ایران این است که کسب و کارها با رسانه ها ارتباطی ندارند.
🔹در سال های اخیر رسانه های نوظهور تلاش کرده اند این شکاف را کمتر کنند و به نظر می رسد رسانه ها در ابتدای این راه هستند.
🔹مجموعه خبرفوری توانسته و تلاش کرده صدای صنایع باشد و تلاش می کند با آن ها همکاری کند. شاید یکی از دلایلی که خبر فوری به عنوان یک رسانه در این زمینه صاحب امتیاز و جایزه شد، همین باشد که تلاش می کند به نوعی حلقه واسط میان کسب و کارها و رسانه ها باشد و این پیوند را محکم تر کند.
🔹یکی از بزرگترین مشکلات فضای رسانه ای فیلترینگ است؛ هنگامی که دسترسی ها دشوار باشد، طبیعتا رسانه نیز نمی تواند موثر عمل کند. از همین رو لازم است به این موضوع توجه ویژه ای شود.
🔹سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار به همت انجمن کسب و کار ایران در حال برگزاری است.
@AkhbareFori