آمار بازدید یک و نیم میلیاردی برنامه‌های سیما در فضای مجازی مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی: 🔹 بر اساس تحلیل داده‌کاوی محتوای پلتفرم‌های جهانی و ملی و با آنالیز بیگ‌دیتا، آمار بازدید برنامه‌های نوروزی و ماه رمضانی سیما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های اصلی از یک و نیم میلیارد عدد عبور کرده است. 🔹در روبیکا 139 میلیون و در ایتا بیش از 85 میلیون بازدید از برنامه‌های سیما ثبت شده است. 🔹طبق داده کاوی انجام شده در معاونت فضای مجازی، بخش‌های جذاب و متفاوت برنامه‌ها در اینستاگرام بیش از 1.1 میلیارد بازدید یکتا داشته است. 🔹در تلگرام هم بیش از 173 میلیون بازدید از کلیپ برنامه‌های سیما ثبت شده است. 🔹این آمار جدا از آمار بازدید در تلوبیون، بله، سروش و دیگر پلتفرم‌های پرمخاطب است.