تدارک گسترده رسانه‌ای برای دهه آخر صفر / استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کنار 46 شبکه تلویزیونی و رادیویی 🔸 محمدمهدی خیرجو، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی: 🔺 با توجه به اینکه مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی، پرازدحام‌ترین ایام سال را در دهه آخر ماه صفر تجربه می‌کنند و میزبان خیل زائران حضرت رضا(ع) خواهیم بود، اهمیت پوشش رسانه‌ای گسترده فعالیت‌ها، خدمات، مراسم عزاداری و دیگر اقدامات این ایام اهمیت دوچندانی دارد و از همین رو تلاش کرده‌ایم با همکاری همه خادمان رسانه‌ای فعال در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، با تلاشی مضاعف، شکوه و عظمت این ایام را بیش از گذشته از طریق رسانه به سراسر ایران و جهان مخابره کنیم. 🔺برنامه های دهه پایانی ماه صفر از ۲۵ شهریور ماه آغاز شده و پوشش این برنامه ها با همکاری ۴۶ شبکه ملی و بین المللی تلویزیونی و رادیویی، شامل هفت شبکه ملی، ۲۸ شبکه بین المللی و برون مرزی و ۱۱ شبکه رادیویی تا پایان دهه آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت. 🔺 پخش ۲۸ برنامه تلویزیونی و همچنین پوشش گسترده برنامه‌های حرم مطهر رضوی از طریق شبکه‌های ملی، بین‌المللی، استانی و همچنین ۱۵ برنامه رادیویی از مهم‌ترین اقدامات رسانه‌ای این مرکز در دهه آخر صفر است. 🔺 مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، در ایام آخر ماه صفر نیز همانند مناسبت‌های گذشته، تدارک ویژه‌ای برای تولید محتوا در فضای مجازی داشته و در همین راستا علاوه بر پخش مراسم عزاداری‌های حرم مطهر رضوی، برنامه‌های فرهنگی متعدد دیگری نیز از طریق صفحات رسمی آستان قدس رضوی در شبکه‌های اجتماعی متعدد در روبیکا، سروش، گپ، آپارات، اینستاگرام و ... پوشش داده خواهد شد. 🔺 علاوه بر پخش برنامه‌های روزانه حرم مطهر رضوی و همچنان محافل عزاداری حسینیه حرم، ویژه‌برنامه‌هایی به زبان‌های اردو، آذری، انگلیسی و عربی تدارک دیده شده تا برای مخاطبان حرم مطهر رضوی در نقاط مختلف جهان تولید و پخش شود. @aqr_news