❇️ واقعیتهایی از تکنیکهای رسانهای ضد انقلاب در آشوب پاییز ۱۴۰۱
🔻 سید علیرضا آلداود پژوهشگر و کنشگر فضایمجازی در گفتوگو با خبرگزاری حوزه:
◻️ در اغتشاش پاییز ۱۴۰۱ با یک جنگ ترکیبی و شناختی روبرو بودیم؛ دشمن برنامهریزی دقیقی برای ایجاد اغتشاش برای اول مهر در کشور داشت و فوت خانم مهسا امینی، بهانهای دست دشمن داد تا جنگ ترکیبی خود را چند روز زودتر از اول مهر که در برنامه های خود گنجانده بود، به اجرا بگذارد.
◻️ در این جنگ از نظریات «جک گلدستون» برای براندازی استفاده شد یکی از طرح ها حول محور کشتهسازی و مظلومنمایی در این فضا بود.
◻️ دشمنان ایران برای دمیدن در این فتنه، نام مهسا امینی را هشتگ کرده و این اسم در ۷۲ ساعت اول آغاز شورش، سه میلیون مرتبه توسط مراکز اعتدال عربستان، منافقین در آلبانی، تیمهای سایبری در اربیل و یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی منتشر شد که البته
#رکورد استفاده از ربات برای این هشتگ شکسته شد و بیش از ۷۰ درصد آن توسط ربات ها انجام شد.
◻️در ایام اغتشاشات فیلترشکنها هم محدود بودند اما در ۷۲ ساعت، سه میلیون نفر از هشتگ مهسا امینی استفاده کردند و با ۳۰۰ میلیون انتشار، رکورد توئیتر را در آن بازه زمانی شکستند و متأسفانه در سطح دنیا هم توانستند با این آمارها، برخی از نهادهای بین المللی و افراد تأثیرگذار را فریب داده و همراه خود کنند.
◻️ مطالبهگری از خواص و دفاع بهنگام از نظام باید جزو برنامه های اصلی جریانهای انقلابی بخصوص بسیج و فعالان انقلابی فضای مجازی و رسانه باشد.
مشروح گفتوگو:
https://hawzahnews.com/xcr89
🇮🇷 جنگ شناختی 👇
@aledavood 👈 عضو شوید