در شبکههای اجتماعی FOMO جریان دارد
مطالعه جدیدی که در مجله Canadian Journal of Behavioral Science منتشر شده است، انگیزه های پشت استفاده از رسانه های اجتماعی را در میان افراد خودمحور روشن می کند. برخلاف این باور قدیمی که چنین افرادی از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک در درجه اول برای تقویت روحیه خود استفاده می کنند، این مطالعه نشان می دهد که آنها بیشتر به دلیل ترس از دست دادن (FOMO) به رسانه های اجتماعی روی می آورند.
💡 هوش سفید| سید علیرضا آلداود
🇮🇷 جنگ شناختی | سواد رسانهای 👇
@aledavood 👈 عضو شوید