موضع سیاسی؛ معیار اصلی آبرومندی و قضاوت تاریخ! /قضاوت تاریخ درباره ی وهب مسیحی ، زهیر عثمانی و حر یزیدی بر اساس «موضع سیاسی» آنهاست یا عقیده و ظاهر ؟! در دستگاه حسین هیئتی سکولار بی آبروست یا وهب مسیحی و آن زن ضعیف الحجاب انقلابی ؟!/ ⭕️عده ای می گویند اینکه بی حجاب ها خود را با سوء اختیار و رغبت در معرض نگاه عموم قرار می دهند ،معنایش آن است که آنها تبرج و خودنمایی در سطح اجتماع را بی آبرویی نمی دانند، در نتیجه انتشار دادن فیلم و عکسشان آبرو بردن به حساب نمیاد و اینها اساسا آبرو ندارند !!! 🔰اولا :بزرگترین ایراد این تعداد اندک از به ظاهر مذهبی ها عجب و خودبرتر بینی است ، با چشم حقارت به خلق خدا نگاه کردن است ، گناهکاران را غیر قابل اصلاح دانستن است ،اطمینان از عاقبت بخیری خود و عاقبت به شر شدن دیگر گناهکاران از جمله بی حجاب هاست،گناه را خلاصه در گناهان ظاهری دانستن است .نا آگاهی از سرنوشت ساز بودن مواضع سیاسی است . 🔰ثانیا : انتشار این فیلم ها به نوعی قبح زدایی از گناه و عادی سازی آن است . 🔰ثالثا : آیا شما می دانید فاصله ی وهب مسیحی تا وهب انقلابی شهید ،چند روز حضور در دستگاه سیدالشهدا علیه السلام بود ؟ 🔰رابعا : آیا شما می دانید فاصله ی زهیر عثمانی مذهب تا زهیر مدافع حرم چند روز همراهی با سپاه حسین علیه السلام بود ؟! 🔰خامسا :آیا شما می دانید فاصله ی حر قاطع طریق بر حسین تا حر فدایی راه حسین چند ساعت بود؟! 🔻اینها همه در مسیر کربلا با امام حسین علیه السلام همراه شدند. 🔴سادسا: به فرض که امروز این زن بی حجاب، تیپ خود را بی آبرویی نداند اما اگر فردای آن روز بخواهد از مسیر رفته بازگردد و آبروی خود را احیا کند، آیا فکر نمی کنید با فیلم گرفتن از چنین افرادی و انتشار آن ممکن است انگیزه ی بازگشت و زمینه ی توبه ی آنها را از بین ببرید ؟! آیا فکر نمی کنید دین سلیقه ای نیست؟! آیا بدون فیلم سندی برای اثبات نهی از منکر در پیشگاه خدا و پذیرش نهی از منکرتان وجود ندارد ؟! 🔴سابعا: امام خامنه ای فرمودند : 🔸 «بله، کار درستی نیست، بدحجابی یا ضعف حجاب درست نیست امّا این موجب نمیشود که ما این [افراد] را از ‌حوزه‌ی دین و انقلاب و مانند اینها خارج بدانیم‌.» 🔸«در صدر اسلام کسانی که ممدوح واقع شده اند به خاطر موضع گیری های سیاسی و اجتماعی آنها بوده است نه نماز و روزه .» https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731