♨️ آیت الله سازی به سبک جماران
🔻 بزرگنمایی و تکرار، دو استراتژی بزرگ در جنگ رسانه ای است. هدف از این دو استراتژی مدیریت افکار عمومی برای پذیرش یک مسأله است. با این روش به راحتی می توان جای حق و باطل را عوض نمود و به مردم آدرس غلط داد.
🔻برخی رسانهها و جریانهای خبری در تلاش هستند تا سوء استفادههای خاصی را در این فضا انجام دهند.
🔻یکی از این رسانه ها خبرگزاری
#جماران است که در اقدامی عجیب ذیل خبر اعلان عدم برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در حرم آن حضرت، به علت مقابله با شیوع
#ویروس_کرونا، از عنوان "یادگار امام آیت الله سید حسن خمینی" استفاده کرده است.
🔻 این روند جای نگرانی دارد. چرا که
#جریان_رسانه_ای همسو با این افراد، می کوشد به صورت زیرپوستی و بی سروصدا، برخی نیروهای
#جوان و کم تجربه را با
#پیشوند_آیت_الله در اذهان مخاطبان جا بیندازد تا در فرصتی مناسب،
#فضای_ذهنی آنها را برای پذیرش اهداف خود، آماده کنند.
این عماریون