📌ما کمپانی‌محور عمل می‌کنیم ▪️هادی محمدیان/کارگردان 🔹فیلمنامه کارگاهی نوشته شد. سه نفر فیلمنامه‌نویس و در مجموع با تیم مشاوره، ۱۳ نفر در کارگاه ما حضور داشتند.  🔹چون بخش خصوصی هستیم و هزینه برایمان مهم است باید مثل مرحله به مرحله برای آدم‌ها پرزنت کنیم و ریسک را پایین بیاوریم. در دنیا هم همین است. فیلمنامه را یک نفر انجام نمی‌دهد. ◾️حامد جعفری /تهیه کننده: 🔸اساساً تولید کمپانی‌محور و جمع‌محور است. به همین جهت سعی می‌کند باشد و بر همین اساس مجبوریم حرفه‌ای کار کنیم. 🔸ما توانستیم را در انگلستان، آلمان، استرالیا، کانادا، فرانسه، عراق، کویت، اردن و لبنان نمایش بدهیم. یک اکران عربی داشتیم که با دوبله عربی انجام شد. دوبله انگلیسی و فرانسوی هم شده که رونمایی آن انجام می‌شود. البته نمایش‌های ما محدود بوده‌اند. درخواست‌هایی هم از ترکیه داریم. در بازار روسیه قرار است حضور داشته باشیم. مذاکراتی را نیز با یک شرکت کره‌ای انجام دادیم. 🔸آموزش و پرورش پای کار هیچ انیمیشنی نمی‌آید. ما دنبال این هستیم که بتوانیم یک بخش تخصصی در تأسیس کنیم و به زودی می‌تواند اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد که اخبار آن را اعلام خواهیم کرد. 🔸حضور در جشنواره فجر بر اساس وعده‌ای بود که عنوان می‌شد به نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد. ولی مورد داوری قرار نگرفت و یک تخلف قانونی اتفاق افتاد، آیین‌نامه جشنواره می‌گوید فیلمی ‌که در جشنواره حاضر است باید داوری شود. این بی‌کفایتی دبیر جشنواره تلقی می‌شود که نتوانسته از داوران خودش این خروجی را بگیرد و آنها را موظف کند که را داوری کنند. اگر تضمین‌های لازم را در جشنواره‌های بعدی نداشته باشیم به طور قطع شرکت نخواهیم کرد. ◾️هادی اسماعیلی/ مسئول تبلیغات و بازاریابی:  🔹مجموعه مارکتینگ در «هنرپویا» بر خلاف آثار دیگر سینمایی رویکرد کمپانی‌محور دارد. تعریف مارکتینگ از نگاه به بازار شروع می‌شود. ما پلان جامعی را برای فیلشاه در نظر گرفتیم، یکی از موارد هشت‌گانه مارکتینگ فروش مستقیم است که مرحله کار با آموزش و پرورش در این قالب می‌گنجد. در هر مرکز استان یک یا چند نفر را به عنوان نماینده فروش تعیین کردیم. سازماندهی از سوی برخی ادارات آموزش پرورش هم انجام شد. البته بعضی هم اصلاً همکاری نکردند. خیلی از مدارس نمی‌دانستند اصلاً موضوع چیست. باید توضیح داده می‌شد که محتوا برای بچه‌ها سالم است. بیشتر: 🌐 ammarfilm.ir/18117@AmmarFest