#مقاله |
علم یا علم گرایی؟ بررسی انتقادی علم باوری انحصارگرایانه، حمیدرضا شاکرین
تعیین جایگاه علم در نظام معرفت شناسی دانش مدرن، برای تولید علوم انسانی اسلامی، به جهت مرزبندی و شناخت محدودهی دانشی مطلوب اهمیت بالایی دارد.
استاد حمیدرضا شاکرین در این مقاله به بررسی انتقادی آموزه علم میپردازد و گرایشِ روششناختیِ بیش از حد به علم را که با عنوان علمگرایی نام برده میشود، نقد میکند.
#علم
#علم_گرایی
#علوم_انسانی_اسلامی
▫️
اندیشگان
https://eitaa.com/joinchat/3893887279C7b5cd95191