🔸 نحوه پاسخگویی به نیازهای رسانه ای در خانواده
🔹 بارها برای ما اتفاق افتاده که فرزندمان در خصوص استفاده از رسانه ها، درخواستی داشته است ،
🔸 این درخواست میتواند شامل: داشتن موبایل شخصی ، عضویت در یک شبکه اجتماعی، نصب یک بازی اینترنتی و یا تماشای یک انیمیشن و... باشد.
🔹در این خصوص ، والدین ۳ نوع برخورد را می توانند داشته باشند :
1⃣
#رفع_سریع_نیاز : به محض اینکه فرزند درخواستی داشته باشد ، بلادرنگ از سوی خانواده و بدون هیچ ملاحظه، تامین می شود
2⃣
#رد_سریع_نیاز : درخواست فرزند، بدون هیچ گونه دلیل موجه ، و فورا و با یک برخورد نامناسب ، از سوی والدین ، رد می شود
3⃣
#مدیریت_نیاز : بهترین روش پاسخگویی ، مدیریت نیاز است
🟢 یعنی اینکه اگر قرار هست ، درخواست فرزند برآورده شود ، باید طی فرایندی و براساس
#ضوابط خانواده، صورت گیرد نه فوری و سریع
🟢 و اگر درخواست فرزند به صلاح او نمی باشد و یا اینکه تامین درخواست ، در حال حاضر، در توان خانواده نمی باشد ، بایستی فرزند کاملا
#توجیه گردد و بدون دلیل ، دست رد بر سینه او نزنیم .
🚸 والدین عزیز!! با رعایت قوانین رسانه ای در خانواده ،
#آستانه_صبروتحمل فرزندان را بالا ببریم !
💥کانال مطالب آموزشی آسیب های اجتماعی را در پیام رسان ایتا دنبال کنید👇👇👇
🆔
eitaa.com/asibha_ejtemai