#کتاب
🔸
رسانههای اجتماعی: خوانش انتقادی
▫️نوشته کریستین فوکس
▫️ترجمه حسین بصیریان جهرمی
این کتاب در ۱۲ فصل تدوین شده است که عناوین آن به این شرح است:
۱. منظور از خوانش انتقاديِ رسانههاي اجتماعي چيست؟
۲. رسانههای اجتماعي و کلاندادهها چيستند؟
۳. رسانههاي اجتماعي بهمثابه فرهنگ مشاركتي
۴. رسانههاي اجتماعي و قدرت ارتباطات
۵. قدرت و اقتصاد سياسی رسانههاي اجتماعي
۶. گوگل: موتور جستوجوی خير يا شر؟
۷. فيسبوك: نظارت در عصر ادوارد اسنودن
۸. توييتر و مردمسالاري: يك حوزه عمومی جديد؟
۹. وایبو: قدرت، ایدئولوژی و مبارزات اجتماعی در سرمایهداری چینی
۱۰. اِیربی.ان.بیو اوبر: اقتصاد سیاسی در بسترهای اشتراکگذاری (پلتفرمهای تسهیمی) برخط (آنلاین)
۱۱. ويكيپديا: شکلی از مردمسالاری جدید در کار مبتنی بر همکاری و تولید؟
۱۲. نتيجهگيري: رسانههاي اجتماعي وجایگزينهاي آنها؛ بهسوی يك رسانة اجتماعي واقعی
@asrehooshmandi