4_5947084384040388410.pdf
271.3K
💢تـبلیغ؛ سبک زندگی و نقد فرهنگی تبلیغات بازرگانی این فایل شامل روئوس مطالب در خصوص رابطه تبلیغ بازرگانی و مسیر نفوذ و تاثیر آن بر سبک زندگی و نیز مواضع نقد آن است. مرور آن، ما را با بخشی از مباحث در این زمینه آشنا می‌کند. ✅یک نکته مهم آنکه، برخلاف تصور اغلب تحلیل‌گران، این برندها نیستند که سبک زندگی تولید می‌کنند؛ برعکس، این سبک زندگی است که برندسازی را در دل خود قرار می‌دهد. هر مجموعه محصولی که با سبک زندگی همنوایی کند، قابلیت برند شدن دارد. این همنوایی باید متضمن هویت ارزنده و کسب منزلت اجتماعی نزد مصرف‌کننده باشد. مطالعات فرهنگی و رسانه @asrehooshmandi