تأثیر این قهرمانهای مخلوق تبلیغات بر ذهن و زندگی اجتماعاتی نظیر ما بسیار عجیب و حیرتانگیز است. با اینکه ما اکنون سالهاست که از منظومهی اقمار تبلیغاتی غرب خارج شدهایم، اما حضور بتهای تبلیغاتی غرب در میان جوانان بالاشهر نشین کشور ما از گستردگی و نفوذ شیطانی فرهنگ غرب حکایت دارد. تقارن اشاعهی فیلمهای جنایی و خلق شخصیتهایی مثل جیمزباند (٠٠٧) را با جنگ ویتنام تصادفی نینگارید. حکومت آمریکا برای آماده ساختن افکار و ارواح مردم سراسر دنیا و مخصوصاً جامعهی آمریکا برای جنایات و خونریزیهایی که در ویتنام انجام میشد، ناچار بود که از قهرمان سازیهای تبلیغاتی استفاده کند. اکنون نیز «رمبو» بت جدید آمریکا که یک سرباز بازگشته از جنگ ویتنام است، همین وظیفه را بر عهده دارد.
🔶
#ناشر_صدای_آوینی_باشیم
__________
🔷صفحات رسمی شهید سید مرتضی آوینی را دنبال کنید
@AVINY_COM