رهبر انقلاب: دستگاههای فرهنگی از جنجال نترسند
دستگاهها و عناصر فرهنگی-تبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند و در این زمینه نباید از جنجال و هوچیگری و اتهامات ترسید.
زبان ارتباط گرفتن با یک جوان و نوجوان با زبان حرف زدن با یک غافل جاهل یا معاند فرق میکند همچنانکه باید زبان و لسان صحبت و تبلیغ در کشورهای دیگر با کار فرهنگی-تبلیغی در داخل تفاوت داشته باشد.
با تولید فکر نو، فرآوری آنها و تبدیلشان به محصولات فاخرِ دارای بستهبندی خوب، در این بازار پرمشتری فعال شوید.
سازمان تبلیغات و حوزه هنری در عرصه های مختلف، کار خوبِ زیاد کرده اند اما نه به اندازه عمر حدوداً چهل سال خود، بنابراین باید کار و تلاش را مضاعف کرد.
باید از ظرفیت های مردمی حداکثر استفاده را کرد
حفظ شادابی، سرزندگی، خوشحالی و خشنودی مردم یکی از وظایف مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی است. البته اگر وضع اقتصاد و زندگی مردم بهتر شود شادابی و خشنودی آنها تا حدودی تأمین میشود اما جدا از این مسئله هم میتوان با مشارکت خود مردم، کارهای متنوع، شیرین و سرزندهای انجام داد.
🇮🇷
@Sh_Aviny