. 🔵 ادامۀ نبایدها👇 226- احساس عدم توانایی برخورد و کوتاه آمدن در برابر فراگیران شلوغ و برهم زننده نظم 227- میدان دادن به فراگیران شلوغ و برهم زننده نظم 228- اخراج از کلاس به عنوان اولین راهکار در برخورد با چنین فراگیران 229- عدم توجه به عواقب بعدی اخراج(چه بسا دانشجویی عمدا سروصدا کند تا اخراج شود و بعد به تفریح در خارج از محیط کلاس مشغول شود) 230- عدم تاثیر اخراج در سرنوشت آن‌ها مگر همان اصل اخراج(چه بسا اگر نتیجه منفی اخراج همان صرف اخراج باشد کسانی به این کار عادت کنند؛ مگر اینکه نمره منفی یا غیبت آن ساعت برای آن‌ها منظور شود) 231- اخراج با توهین 232- اخراج با استفاده از برخورد فیزیکی(گرفتن دست و کشاندن او به بیرون) 233- اخراج با ضعف 234- اخراج با استفاده از مدیر یا ناظم مدرسه 235- نهادینه شدن اخراچ به عنوان امری ثابت نزد استاد و معلم و استفاده مکرر از این شیوه 236- اخراج و به دل گرفتن کینه 237- اخراج و نپذیرفتن عذر 238- اخراج و عدم پیگیری و دلسوزی از سرانجام آن 239- اخراج بدون تعامل منطقی با اولیا 240- اخراج بدون اقناع منطقی اولیا (اگر از آموزشگاه دلیل آن را بپرسند) 241- اخراج علی رغم عذرخواهی متخلف 242- اخراج بدون اقناع کلاس 243- اخراج بدون اقناع شخص(اگر منصف باشد) 244- اخراج و اظهار و بروز خوشحالی در کلاس از نبود فرد متخلف 245- اخراج برای تخلفی که راهکار دیگری هم دارد 246- اخراج برای نمایش قدرت 247- اخراج برای زهرچشم از دیگر متخلفان 248- اخراج برای خوشایند کلاس یا شخصی خاص 249- اخراج برای تقلید از سایر معلمان و استادان 250- اخراج برای خنک شدن دل خود 251- اخراج برای تخلفی که تناسبی با این تصمیم ندارد 252- اخراج بدون اینکه بدانیم پس از اخراح به کجا می رود 253- اخراج در صورتی که بدانیم یا احتمال دهیم عواقب منفی آن بیشتر از عدم اخراج است 254- اخراج با تحقیر 255- اخراج با بد دهانی 256- اخراج هنگامی که عصبانی و برافروخته هستید 257- اخراج وقتی آب‌ها از آسیاب افتاده و همه چیز درست شده 258- اخراج با التماس(با خواهش مؤدبانه متفاوت است) 259- اخراج بدون در نظر گرفتن سن و سال و روحیات مخاطب(مثلا یک دانشجوی 40 یا 50 ساله را که نمی شود اخراج کرد) 260- اخراج کودکان خردسال 261- اخراج زمانی که والدین دانش آموز در آموزشگاه حضور دارند 262- اخراج زمانی که احیانا بدانیم والدین فراگیر در مسافرت هستند 263- اخراج وقتی بدانیم خطری خارج از محیط اموزشگاه در کمین آن‌هاست 264- اخراج بدون اطلاع مدیر آموزشگاه 265- اخراج هم از کلاس و هم از محیط آموزشگاه 266- اخراجی که ناشی از رفتار نادرست خود معلم باشد 267- اخراج بدون تذکر و هشدار قبلی 268- اخراج چون ضعیف است؛ مقاومت نمی‌کند و فورا بیرون می‌رود 269- اخراج بدون در نظر گرفتن نتیجه اخراج قبلی برای یک فراگیر 270- اخراج بدون تجزیه و تحلیل جامع واقعی و ذهنی از اثرگذاری یا عدم آن 271- اخراج و به این شیوه انگشت نما شدن 272- اخراج و انگشت نما کردن فراگیر به آن 273- اقدام به اخراج در صورتی که می دانید فراگیر مقاومت خواهد کرد 274- اخراج به خاطر رفتاری که فراگیر در آن بی تقصیر است(مثلا بیش فعال است)