🔰بهائیت فرهنگ‌پذیر نیست جناب استاد! انتظار همگان این بود که آیت‌الله علوی بروجردی از مواضع خویش در مورد فرقه ضاله بهائیت دست کشیده و خطر این جریان پیچیده خطرناک را احساس نماید؛ لکن سخنان ایشان در درس خارج نشان داد که هنوز بر مدار برداشت ناصواب خویش حرکت می‌کند. ضمن عذرخواهی از محضر ایشان، دو نکته در این باب به‌عرض می‌رسانم: ۱. بنای بهائیت بر ایجاد اختلاف و تخریب مکتب تشیع شکل گرفته است و تلاش تاریخی این فرقه کثیف بر گسترش فساد، بی‌بندباری و نفوذ در ساختارهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای فروپاشی اندیشه ناب اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛ از ویژگی‌های این جریان، نفوذناپذیری و حرکت در سایه است. ثروت انبوه، استفاده از ابزار گسترش شهوت، جاسوسی و تخریب بنیان‌های خانواده و هموارسازی تسلط بیگانگان بر کشور، مانیفست نانوشته آن‌هاست که در انجام آن‌ها، درنگی به خود راه نمی‌دهند. اینک باید این سؤال را پرسید که چگونه می‌شود با یک فرقه سیاسی و جاسوس و کینه‌توز، از راه مماشات، درآمد و نسخه مواجهه فرهنگی را برای آن‌ها تجویز کرد؟ آیا جواز حق حیات اجتماعی برای آن‌ها، خودزنی نابخردانه نیست؟ آیا مصداق این شعر معروف نیست که می گوید: ترحّم بر پلنگ تیز دندان جفاکاری بوَد بر گوسفندان... اگر گزینه هدایت فرهنگی می‌تواند تأثیرگذار باشد، حضرتعالی لطف فرموده و مدل آن را ارائه فرمائید! روشن است که برخورد قهرآمیز با هر توطئه و خیانتی، نیاز اولیّه حفظ نظام اسلامی است. زعیم بزرگ شیعه حضرت آیت‌الله بروجردی در برخورد قاطع و بدون مماشات با فرقه ضاله بهائیت درنگی به‌خود راه نداد و راه پیروی از آن زعیم سفرکرده، روشن و خلل ناپذیر است. ۲. شکی نیست که پشت صحنه بسیاری از خیانت ها و ضربات امنیتی در کشور اسلامی، زیر سر عوامل بهائیت است. ستاد عملیات و فرماندهی آن در اسرائیل شکل گرفته و جدیدترین طرّاحی آن را باید در جنبش فواحش در سال ۱۴۰۱ ملاحظه کرد که با شعار نفی حجاب اجباری، کشف حجاب و نیمه عریان گردی را در کشور عزیزمان سامان دادند. شاید سخن گزافی نباشد اگر گفته شود فرماندهی میدانی با عوامل بهائیت بوده است و چه بیچاره بودند کسانی که از حوزه، پیام حمایت‌آمیز دادند و دشمنان مکتب و نظام را امیدوار ساختند! بیانیه‌های حمایت از جنبش فواحش در پاییز کذایی از سوی برخی حوزویان، غمنامه‌ای است که جان‌ها را می‌سوزاند و غصه بر دل می‌نشاند. آن‌ها که در حوزه امام صادق(ع)، تجویز نفی حجاب اجباری می‌کردند، در تمام فسادها و فروپاشی اخلاق و کانون خانواده سهیم‌اند و باید در روز قیامت پاسخگو باشند. سر به چاه بردن و با چاه درد و دل کردن علی(ع) از شدت و غلظت دشمن بیرونی نبود؛ از ناآگاهان داخلی بود.. 🖋حوزه علمیه قم؛ شکریان آملی ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈ 📱کانال مرکز بسیج اساتید 🌐 سایت مرکز بسیج اساتید