نَحْنُ اَبْناءُ الدَّلیلِ: نَحْنُ اَبْناءُ الدَّلیلِ: علیکم السلام . بله خب اگر این را نگویند چه بگویند البته این نظر برخی عموم و عوام، خاصه دارای تفکرات وهابی است اما علمای اهل تسنن این نظر را ندارند مانند👇👇👇👇👇 ساعدی به نقل از صحاح ششگانه اهل سنت می گوید: بنا به قولى حضرت على (ع) در روز جمعه، 13 رجب، سى سال از «عام الفیل» گذشته، و 23 سال به هجرت پیغمبر اکرم (ص) مانده، در مکّه مکرّمه درون خانه کعبه متولد شد و به قول دیگر، 25 سال پس از «عام الفیل»، و دوازده سال پیش از بعثت، ولادت یافته است و به قول دیگر، ده سال پیش از بعثت، متولد شده و پیش از حضرت على (ع) هیچ فرزندى در خانه کعبه، تولّد نیافته است(۱) بعد از ولادت حضرت علی (ع) نیز کعبه چندین بار بازسازی و یا تجدید بنا شده است، بنابراین به طور طبیعی باید آثار شکافی که برای تولد حضرت علی (ع) در کعبه ایجاد شده بود از بین رفته باشد و این مطلبی است که هیچ یک از شیعیان منکر آن نیستند، و اهمیتی هم ندارد که اثر آن شکاف به دلیل تجدید بنا از بین رفته باشد، چون آنچه که اهمیت دارد خود اعجاز شکاف کعبه هست که به طور حتم به وقوع پیوست و منابع معتبر شیعه و اهل سنت آن را به وفور بیان کرده اند. وقتی پروژه بازسازی برای یک ساختمان رقم می‌خورد در واقع مشکلات آن برای مدتی برطرف می‌شود اگر به جهت تعدد زیارت و استلام دیواره یمانی اینگونه شده پس چرا پس از بازسازی کماکان شکاف سرجایش باقی مانده؟ دست کم برای مدتی باید این شکاف نمی بود چرا هیچ گونه ترمیم نشده؟ منبع ۱.ساعدی، محمد باقر، فضائل پنج تن (ع) در صحاح ششگانه اهل سنت، ج 1، ص304، فیروزآبادی، چا  اول، قم، 1374ش، به نقل از نور الابصار، ص 69. ۲.yun.ir/wtu9c6