سلام و احترام.
بر فرض صحتِ بیانِ آن فرد بزرگ،
❌️ گوینده بزرگ نبود چون قضاوت اینچنینی کردن، نمیتواند از سخنان یک انسان بزرگ باشد.
دو نکته را جهت آگاهی میگویم؛
1️⃣ محفلی که بنام اهل بیت علیهم السلام بر پا میشود، تا وقتی در آن مکان مراسم هست، ملکیت آن با اهل بیت علیهم السلام است.
مثلا وقتی در محرم مراسم عزا بپا میکنیم، آن خانه یا خیمه یا تکایا و دسته های عزاداری، ورود را با منطق اسلام برای همه آزاد اعلام میکنیم.
فرض کنید در خانه یا حسینه ای مراسم گرفتیم.
یک تابلو نصب میکنیم که /به مجلس عزای امام حسین علیه السلام خوش آمدید/.
اینجا صاحب مجلس کیست؟
آیا من و شما هستیم که نظر دهیم چه افرادی مجاز هستند و چه افرادی حق ورود ندارند؟
❌️زن های شامی را به دختران ایرانی مثل نزنیم.
ضمن اینکه همین بد حجاب ها از آنطرف آب نیامدند.
یا از منزل من یا از منزل شما و یا اقوام و همسایه ها هستند.
جز گروه بسیار اندک که از عنود هستند، خیل کثیری از بانوان و دختران یا برای شرکت و یا برای حاجت و یا حتی برای تماشا می آیند.
از کجا بدانیم که بنده نزد خدا عزیز و آن فرد ذلیل است؟
♦️ مجلس ابی عبدالله انسان ساز است.
یعنی هم مرا باید بسازد که قضاوت نکنم و هم همان بدحجاب ها را هدایت فرماید.
♦️ما اول وظیفه ای که داریم، سامان بخشیدن به فکر خود و هیات ها می باشد.
انتظار هم نداشته باشیم هیاتی که با مجلس رقاصی فرق نمیکند، علما، ربانی در آن حاضر شوند.
هم برای افکار خود و هم هدایت دیکران دعا کنیم.
نکته ی آخر...همه ی شامی ها بد نبودند. حضرت رباب اهل شام بود!!!
#یــازیــنــب
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521