📄
#مقاله| بررسی محتوای تولیدی شبکههای خبری در رسانههای اجتماعی
◽️چکیده مقاله: استفاده فعالانه جوانان از رسانههای اجتماعی باعث رشد مصرف خبرهای این رسانهها و همزمان کاهش مصرف خبرهای تلویزیونی در بین آنها شده است. شبکههای خبری برای حفظ جایگاه خود در سبد مصرف خبری مخاطبان جوان رویکرد چند پلتفرمی اتخاذ کردهاند.
◽️هدف این پژوهش آن است تا از طریق مطالعه محتواهای تولیدی شبکههای خبری در رسانههای اجتماعی قالبهای مختلف تولیدی این شبکهها و ویژگیهای آنها را احصا کرده تا از این طریق به مدلی پیشنهادی برای حضور مؤثر سایر شبکههای خبری در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی دست یابد.
🧕🌐🔊
@basaer_resane