بیشتر مخاطبان شبکه‌شاد از آن ناراضی‌اند 🔺 بر اساس نظرسنجی، ۴۵.۵ درصد پاسخگویان برای میزان رضایت خود گزینه «اصلا» و ۱۹.۴ درصد گزینه «کم» را انتخاب کردند. ۱۸.۶ درصد نیز میزان رضایت خود از این برنامه را «تاحدی» و ۱۶.۵ درصد نیز «زیاد» اعلام کردند. 🔹۴۴.۴ درصد پاسخگویان معتقدند این نرم افزار (شاد) «اصلا» مشکلات آموزشی دانش آموزان را در دوران کرونا رفع نکرده است . 🔹 ۲۶.۵ درصد بیان کردند نرم افزار شاد به میزان « کم » توانسته مشکلات آموزشی دانش آموزان را رفع کند . ۱۸.۱ درصد نیز این میزان را « تاحدی» و ۱۱ درصد « زیاد» اعلام کردند./ ایرنا 🔰 @basirat_83