♨️ در گفتگو با بصیرت مطرح شد:
استفاده از ظرفیت های مغفول در رونق بخشیدن به انتخابات
🔻در ابتدا باید گفت در مورد طراحی و اجرای کمپین ها یا کارزار انتخاباتی در کشورهای مختلف، دسته بندی هایی وجود دارد که یکی از آنها بحث مهم تبلیغات محیطی است؛ یعنی وقتی افراد این مجوز را پیدا می کنند، طرفداران و کمپین های هوادار آنها در بیلبوردهای شهری و به واقع در محیط، سرمایه گذاری می کنند؛ وقتی محیط جامعه آماده شود، خود جامعه پالس های انتخاباتی را دریافت می کنند که به این موضوع «رسانه های بیرون از خانه» می گویند.
🔗ادامه مطلب در لینک زیر قابل مشاهده است👇👇👇
https://basirat.ir/fa/news/331297
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
🇮🇷
@basirat_fa
🇮🇷
www.basirat.ir