تو کار فرهنگی رسانهای بابد به ۲ تا معیار توجه بشه. یکی تشخیص مطلب درست از غلط و یا تشخیص محتوای خوب از محتوای بد و یکی هم استفاده بجا و به موقع از محتوای خوب و صحیح و چه بسا گاهی حرف درست از دهان دشمن شنیده میشه؛ اما بیجا و بیموقع و صرفاً برای تغییر اولویتهای افسران جنگ نرم تو فضای مجازی.
این روزها مطالبی تو فضای مجازی منتشر میشه که چه بسا بسیاری از مواردش مطالب درستی هست؛ اما بجا و به موقع نیست! چرا که تو شرایطی که ایران به آمریکا حمله کرده و وقتشه که با این حمله از آمریکا امتیاز بگیریم، جهت دهی به پرداختن بیش از حد و اندازه به نقطه ضعفهای داخلی از جمله موضوع سقوط هواپیما، نوعی عملیات ایذائی و جنگ روانی هست برای اغفال از پیروزی ما در برابر آمریکا.
لذا همچنان اصرار دارم از این فضای روانی بازی نخوریم و دوباره تلاش کنیم هشتک انتقام سخت رو به بالای لیست برگردونیم.
#انتقام_سخت