تحلیل بخش‌هایی از سریال «نون‌خ»۳ (سال ۴۰۰) الف) کافی است این قاعده که «زن در رسانه به معنی سرزمین است» را در قالب صحنه‌های زیر ارزیابی کنید تا پیام تجزیه کرمانشاه از ایران را بگیرید. ۱. گم شدن داماد و شبهه دزدیده شدن و یا به قتل رسیدن داماد! ۲. اعلام بدبختی عروس و انصرافش از وصلت و اعترافش به بحران هویت! ۳. نرسیدن داماد تهرانی به عروس کرمانشاهی در شب عروسی و بد آوردن داماد در این راه! ۴. ماندن داماد در طویله در شب عروسی به جای رفتن به حجله! ۵. جواب منفی عروس کرمانشاهی به داماد تهرانی که به منزله انصراف استان کرمانشاه از حکومت تهران است! ۶. نابود شدن داماد تهرانی با رعد و برق و ناکامی از وصلت با عروس کرمانشاهی در جواب معکوس گرفتن از طرف خدا! و در حاشیه: ۷. کینه و حسادت و زیرآب زدن و انتقام خواستگار کرمانشاهی از داماد تهرانی سر رقابت! ب) پیامهای فمینیستی از نوع رادیکال: ۱. عبارت «تو که شوهری نبودی که» در خطاب به عروس! ۲. توهین به غیرت ایرانی با ترجیح دامداری به شوهرداری با مشغول شدن معاشقه با گاو بدون صبحانه دادن به شوهر! ۳. ماندن داماد در طویله در شب عروسی به جای رفتن به حجله! (در قسمت الف هم آمد.) ۴. نور الدین برای موقع نبودنش در خانه، دخترش (خواهر زاده‌ش) که صدای پسرانه دارد را مرد خانه اعلام می‌کند! ۵. غصه دختر (که طبعاً بابایی هست) سر نبود مادر ضمن بیگانگی عاطفی نسبت به پدر و تلقین اینکه پدرش دوستش ندارد! ۶. فکر به فروش زمین و ترجیح این فکر به فکر کردن به زن در ابراز علاقه‌ها و مشغولیت ذهنی! ج) روانگردانی و جابجایی جنسیتی: ۱. عبارت «فرقی بین پدر و مادر نیست»! ۲. گریه مرد و سنگدلی زن! ۳. اعتراف مرد (سیروس) به احساسی بودن و در مقابل رفتار عاقلانه زن (همسرش)! د) تلقین یأس و افسردگی: ۱. اعتراف به اینکه مرگ بهترین چیز است! ۲. طلب مرگ در چندین صحنه فیلم! ۳. به صحنه کشیدن گریه و غصه‌های جانسوز! ه) موارد غیر اخلاقی: ۱. نظر دادن مرد نامحرم درباره چهره زن! ۲. قبح زدایی از دروغ (به صورت مکرر)! ۳. تصور دو داماد (شوهر) به طور همزمان در بیان خاطرات! و) پایه گذاری ضعف اعتقادی! - اجابت معکوس دعا با فرستادن رعد و برق در جواب علامت خواستن برای عدم بدشانسی! و...... حمیدی‌زاده