#هدایت_اجتماعی vs
#بی_تفاوتی_اجتماعی
🎥 تبلیغ جدید ژیلت که در ۴۸ ساعت ۴ میلیون بیننده داشت
⭕️ بعد از بیش از یک قرن تجربهی برهنگی در غرب و تغییر هویت «زن» از انسان به «کالا»، حالا پالس های واضحی از پشیمانی از این سبک زندگی و بی تفاوتی اجتماعی را به راحتی میتوان دریافت کرد.
⭕️ ژیلت که گویا راهکار اصلاح جامعه را در #امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر یافته اعلام کرده که «وقت آن رسیده که برندها در بهبود شرایط فرهنگی نقش پررنگ تری ایفا کنند.»
#صد_سال_برهنگی
#زن_در_غرب
#ژیلت
#2019
#MeToo #Gillette
#say_no_to_social_indifference
📎 https://www.theguardian.com/world/2019/jan/15/gillette-metoo-ad-on-toxic-masculinity-cuts-deep-with-mens-rights-activists
@AskWest