ظهور بسیار نزدیک است حیدر بادنور: در مسیر _ بسم الله الرحمن الرحیم اگر انسان بتواند دقیقا تو صراط مستقیم حرکت کنه هیچ وقت سرنگون نمیشه، هیچ وقت مشکلات براش به وجود نمیاد، این رو شما بدانید. هر کاری که در صراط مستقیم و در راه اسلام باشد و انسان به آن تن دهد، درست است و هر کاری هم که در صراط مستقیم نباشد و انسان آن را انجام دهد انحراف دارد. در همین زیارت آل یاسین یا دعای ندبه و یا امثال این‌ها هر جایی یه دفعه گفتند باید یک دفعه بگی، هر جایی دو دفعه گفتند دو دفعه میگی، هر جایی سه دفعه گفتند... وسط دعای ندبه أَيْنَ الطَّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِكَرْبَلَاءَ رو سه دفعه میگن، چرا؟ این همین اندازه از صراط مستقیم خارجه. اگر که يَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ و يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ آخر زیارت آل یاسین ان شاء الله از امشب رعایت میشه اگه یه دفعه نوشته شده یه دفعه بگید، دو دفعه نوشته شده دو دفعه... آیا اونی  که ما میگیم، آیا ما بهتر از امام می‌فهمیم؟ اگر امام بنا بود سه دفعه گفته بشه خودش گفته بود. انسان ‌وقتی‌ با برکت‌ِ که‌ همه‌ی چیزهاش‌، همه‌‌ی کارهاش، اعمالش، اقوالش، سکوتش، پوشیدن‌ لباسش‌، قیافه‌اش، هر چه دارد زندگی اش، همه‌ در صراط‌ مستقیم‌ باشد‌ و جنبه‌ رهبری‌ برای دیگران داشته‌ باشد و لااقل مورد تأیید امام عصر یا مورد تطبیق با اعمال و گفتار و سکوت امام عصر باشد. اگر بخواهیم از این سفره مهمانی پروردگار در این ماه استفاده کنیم یک مقدار خود ما باید کمک کنیم و یک مقدار هم پروردگار. خودمون این که در صراط مستقیم باشیم یعنی از وقتمون کمال استفاده را بکنیم،  از سکوتمون کمال استفاده را بکنیم، از اعمالمون کمال استفاده را بکنیم، اونی که میخوای بشینی حرف بیهوده بزنی در ماه مبارک رمضان او، از حکمت، از قرآن از آنچه شنیدی در معارف حقه از اینها استفاده بکن و به دیگران بگو، حرف لغو نزن. آقایان دیشب گفتم که یک نماز که می‌خوانید باید شما را تغییر بدهد، این رکعت اولی که همین امشب از این لحظه به بعد می‌خواهید نمازی بخوانید روی همین جهت فکر کنید که خدا به شما می‌گوید بگو «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقيمَ‏ * صِراطَ الَّذينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَ لاَ الضَّالِّينَ‏» یک فکری اطراف خود بکن ببین کجا انحراف داری، اقلاً هر نمازی یک انحراف تو را رفع کند. من زیاد دروغ می‌گویم از این به بعد دیگر دروغ نمی‌گویم، من زیاد به فکر دنیا هستم، خدا می‌فرماید: «إِنَّمَا الْحَياةُ الدُّنْيا لَعِبٌ وَ لَهْوٌ» زیاد به فکر دنیا هستم، از این به بعد چون می‌خواهم در صراط مستقیم باشم دیگر زیاد به دنیا فکر نمی‌کنم. مؤمن سر عهد خود هست، اگر خدایی نکرده شما به عهد خود وفا نمی‌کنید، مثلاً قول می‌دهید ولی اهمیت نمی‌دهید، اولین رکعت نمازی که خواندید و گفتید «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقيمَ» تصمیم بگیرید به عهد خود وفا کنید، بالأخره زیاد از این‌طور چیزها هست. در هر نمازی دو مرتبه می‌گویید «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقيمَ» حالا برای هر دو مرتبه آن یک تصمیم بگیرید، یک نماز صبح می‌خوانید یک تصمیم بگیرید، ارزش دارد، اقلاً این نماز یک کاری برای شما انجام بدهد «إِيَّاكَ نَعْبُدُ» شما «وَ إِيَّاكَ نَسْتَعينُ» شما تحت عنوان صراط مستقیم باشد. خاندان عصمت علیهم السّلام در بسیاری از سخنان‌شان فرموده‌اند: «اوصیکم بتقوی الله» سفارشتان می‌کنیم به تقوی آن هم تقوای خدا چون هر چیزی یک تقوایی دارد تقوای معاشرت، تقوای زندگی، تقوای زن‌داری، تقوای بچه‌داری، تقوای کشاورزی، تقوای تجارت و در رأس همه اینها تقوای خداست تقوای الهی است یعنی خودتان را زیر سایه خدا در دین خدا نگه دارید تکان نخورید هر چیزی شما را نلغزاند جزء همج رعاع‌هایی که باد این طرف و آن طرفشان می‌کند نباشید کف روی آبی که آب این طرف و آن طرفش می‌کند شما نباشید بلکه آن مومنی باشید که «کالجبل الراسخ» مثل کوه پا بر جا و هیچ عواصفی هیچ باد و بارانی او را از جا تکان نمی‌دهد این معنای تقوی است اکثر ما متاسفانه در تمام مسائل زندگی‌مان رعایت تقوی را کمتر داریم. این را بدانید که تقوای هر چیزی را باید در همان چیز رعایت کرد و تقوای الهی یعنی آن نگه داشتن زیر سایه پروردگار در راه رسیدن به خدا یعنی خودتان را از گناهی که شما را منحرف می‌کند نگه دارید خودتان را از گناهی که شما را به لقاء پروردگار نمی‌رساند و مانع لقاء شما می‌شود خودتان را نگه دارید هر چیزی در همین ارتباط یک تقوایی دارد. امام (علیه السلام )فرمود : «کُونُوا دَعَاةَ النّاس بِغیرِ اَلسِنَتِکُم» که مردم را به غیر زبانتان به سوی خدا دعوت کنید و اصلاحشان کنید. یک روایت دیگر دارد که «کُونُوا دَعَاةَ النّاس بِاعمالِکم» با عملتان دعوت کنید.