شکر سلبریتیها در خدمت شریک ترامپ
چند روز پیش، انتشار ویدیویی از «سیدجواد هاشمی»، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان (که عمدتاً نقشهای ارزشی ایفاء کرده) و بهعنوان یک چهره مذهبی و متعهد شناخته میشود، بهشدت جنجالی شد. هاشمی در این ویدیو، با ادبیاتی که کاملاً در تضاد با چهره مأنوس و شناخته شده او برای مخاطبان است، مردم ایران را به خرید ملک در دوبی از شرکت اماراتی «داماک» دعوت میکرد. حجم واکنشها و موضعگیریهای منفی نسبت به این ویدیو که در شرایط تنگنای اقتصادی کشور و مشکلات مالی بخش بزرگی از هموطنان، مردم را به خروج ارز از کشور و سرمایهگذاری در خاک یکی از دشمنان مرموز و پلید ایران که اخیراً برادری خود را با رژیم صهیونیستی آشکار کرده، دعوت میکند، آن اندازه زیاد بود که هاشمی بعد از تنها ۴۸ ساعت، در ویدیوی دیگری، با عذرخواهی از ملت ایران با لحنی احساسی، نادم و بغضآلود، مدعی شد که گول یک دوست را برای حضور در این تبلیغ خورده است؛ اما بخش بسیار مهمتر ویدیوی عذرخواهی سیدجواد هاشمی آنجا بود که او خبر داد که علاوه بر او، ۱۵۰ نفر از سلبریتیها و چهرههای معروف ایرانی هم برای این شرکت ویدیوی تبلیغاتی ضبط کردهاند. شرکت «داماک» که بزرگترین شرکت ساختوساز و املاک در حوزه خلیجفارس است، برای یک میلیاردر اماراتی به نام «حسین سجوانی» است که شرکت را بهصورت خانوادگی اداره میکند. روزنامه «تایمز اسراییل» در گزارشی با موضوع حذف تدریجی قوانین اسلامی در امارات، به بهانه احیای رونق اقتصادی این کشور، از حسین سجوانی، مالک بزرگترین شرکت ساختوساز در دبی، نقلقول میکند و شرکت او را شریک تجاری ترامپ