⭕️ حراجیهای جدید مراقب باشند:
🔻 موج تازه حضور چهرههای هنری و ورزشی در تبلیغات تلویزیونی محصولات و خدمات که شباهتهایی با حراجیهای قدیم یافته است، اگرچه موجب تبلیغ کالاهای ایرانی و درآمدزایی برای هنرمندان شده، اما این نکته مغفول مانده است که هنرمندان و بازیگران در قبال محصولی که تبلیغ میکنند، مسئول هستند؛ چراکه دست کم بخشی از طرفدارانشان با اعتماد به آنها این محصول را میخرند؛ بنابراین چهرهها باید قبل از تبلیغ هر محصولی از اصالت، کیفیت و اثرگذاریاش اطمینان حاصل کنند و بلندگوی کالایی نشوند که فاقد کیفیت یا اثرگذاری است یا شعارهای تبلیغاتی دروغ میدهد.
@beinesh