پاسخگویی به بیش از هفت میلیون تماس در مرکز ارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی
🔹مدیر مرکز ارتباط با اعضاء و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت از هفت میلیون و ۲۴۱ هزار تماس موفق اعضاء با این مرکز خبر داد.
🔹به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محسن نصیری گفت: با عملیاتی شدن بانکداری بدون شعبه در بانک قرض الحسنه رسالت و معرفی این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال در کشور، مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی از سال ۱۳۹۸ و همزمان با جمع آوری شعب در این بانک فعالیت خود را آغازکرد.
🔻متن کامل خبر:
https://www.rqbank.ir/news-2542/14011102/3974
🌐 https://www.rqbank.ir
🆔 https://t.me/rqbankofficial
📱 instagram.com/Rqbankofficial
➕ https://splus.ir/Rqbankofficial
✅ https://ble.ir/Rqbankofficial
☎️ 021-4747