موفقیت چشمگیر «چارپایه» در مقایسه با برنامههای دیگر طنز در صداوسیما
فقط یک هفته از شروع برنامه طنز «چارپایه» از شبکه سه میگذرد و این یعنی هنوز مخاطبان تلویزیون با این برنامه مانوس نشدهاند. با این وجود چارپایه یک رکورد جالب را به ثبت رسانده است.
چارپایه حتی تا حدود ده برابر بیشتر از برنامههای رقیبش دیده شده است و طبق جدول زیر چهارپایه در مقایسه با کودک شو حدود ۵ برابر، در مقایسه با طنزیم حدودا ۳۰ برابر و در مقایسه با خوش نمک ۴ برابر بیننده داشته است.
این اتفاق درحالی برای چارپایه میافتد که به نسبت بعضی از برنامههای سازمان صداوسیما بدلیل نداشتن دکور پر هزینه با برآورد کمی تولید شده است و این پیشتازی به خاطر موقعیتها و سناریوهای متفاوت و طنز رخ داده است./مهر
🔴
#بیداری_ملت 👇
@bidariymelat