❌تبلیغات مصرفگرا به توان تهاجم فرهنگی
‼️برخی از انیمیشنهای تولیدیِ حوزهی سلامت در مسیر تغییر ذائقه پوششی مردم گام نهاده و با نمایش زنانی که حجاب ناقصی دارند، سیما را در رودربایستی همان مقدار اندک پایبندی به حجاب قرار دادهاند!!
♨️جریان غربزده درون سازمان صدا و سیما تا حد امکان بهعنوان پیاده نظام دشمن در موضوع تهاجم فرهنگی تلاش کرده و نه تنها در طول دهههای گذشته اقدام مؤثری برای افزایش سطح تفکر و به کارگیری تعقل عموم جامعه برای ترویج عفاف و حجاب نداشته، بلکه در خلاف جهت آن عمل نموده است.
📢اکنون نیز به حربهی پیام سلامت در قالب انیمیشن متوسل شده! نکند که فردا روزی انمیشنها ابزار و توجیهی شوند برای تبلیغ عریانیهای بیشتر!
📡 وایپ در پیام رسانهای بله، ایتا، سروش، روبیکا
@irwipe