نوشتن بر کفن
در ادامه حدیثی که کفعمی بنا بر آن، این دعا را از پیامبر نقل کرده، آمده که امام حسین علیهالسلام فرموده است پدرم امام علی علیهالسلام من را به حفظ کردن و بزرگداشت این دعا و نوشتن آن بر کفن او و تعلیم آن به نزدیکان و ترغیب آنان به خواندن این دعا سفارش کردند [۵] و لذا در کتابهای فقهی شیعه به استحباب نوشتن این دعا بر کفن اشاره شده است.
البته ابنطاووس تمام مطالب مربوط به نزول جبرئیل و اعطای این دعا به پیامبر و ثواب خواندن و نوشتن آن بر کفن را در باره دعای جوشن صغیر نقل کرده و بدین سبب این اختلاف به کتابهای فقهی یز راه یافته و مجلسی برای رفع اختلاف گفته که این سخنان از افزودههای ابوطالب ابنرجب در حاشیه کتاب ابنطاووس بوده است و ناسخان آن را به داخل متن بردهاند.