🔔والدین گرامی بحمدلله توانایی دانش آموزان در درس دقت(املاء) نسبت به گذشته پیشرفت نسبتا مناسبی داشته است. بر اساس ارزیابی های انجام شده در درس دقت(املاء) علت برخی اشتباهات دانش آموزان ریشه یابی شد. شایان ذکر است موارد عنوان شده صرفا مرتبط با درس فارسی نیست؛ بلکه ضعف در هر یک از موارد حساسیت دیداری، حافظه دیداری، حساسیت شنیداری و دقت در کیفیت انجام کلیه دروس و یا فرایندهای قابل انجام توسط دانش آموز تأثیرگذار است. شایسته است در جهت بهبود عملکرد دانش آموزان عزیز موارد مذکور مورد اصلاح و بررسی قرار گیرد. 🏁مواردی که در جلوی نام هر دانش آموز ذکر شده است بنابه به ترتیب بیان شده نیازمند پیگیری است. 🍀حافظه دیداری: یعنی کودک به خوبی قادر نیست تصویر مسائل مورد نظر را به خاطر بیاورد. مطالب را به خوبی می بیند اما در یادآوری آنها دچار فراموشی می شود. 🍀حساسیت شنیداری: یعنی گوش کودک در شنیدن صداها کمتر حساس است. 🍀حساسیت دیداری: یعنی کودک در هنگام مشاهده و ادراک ریزه کاری ها و جزئیات که باید به خاطر سپرده شود دچار مشکل بوده و در نتیجه در نوشتن و یادآوری آنها مرتکب اشتباه می شود. 🍀دقت: یعنی کودک کارها، لغات و یا سخنان را به خوبی می شنود و به خاطر دارد اما در مکتوب کردن و اجرای آن دقت کافی را به خرج نمی دهد.