🔊| قابل توجه کلیه مدیران مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی 🔸با توجه به دریافت خدمات الکترونیک در پنل دانش آموز از درگاه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس www.my.medu.ir 🔸مقتضی است؛ مدیران کلیه مقاطع تحصیلی نسبت به تکمیل یا تصحیح مشخصات دانش آموز، اولیاء و یا سرپرست وی را تا پایان بهمن در سامانه Sida.medu.ir تکمیل و اقدام نمایند. 🔸لازم به ذکر است از تاریخ ۱ اسفند دریافت خدمات الکترونیک دانش اموزان تنها در صورت ثبت، تکمیل و تصحیح اطلاعات پدر، مادر، قیم و سرپرست دانش‌آموزان در سامانه سیدا امکان پذیر است. 🔸نکته ۱: عدم ثبت و صحت سنجی اطلاعات دانش آموزان در سیدا منجر به عدم دریافت سرویس های دانش آموزان در مای خواهد شد. .. 🔸نکته ۲: اطلاعات و مشخصات پرونده تحصیلی دانش آموزان فقط در سامانه سیدا و از پنل عملیات اولیه در سیدا مدیر امکانپذیر می باشد. ▫️▫️با تشکر ـ مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ➖➖➖➖➖➖ ‹🌐⃟🇮🇷›اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین 🆔 https://shad.ir/qazvinAP 🆔 https://eitaa.com/caspianmedu