بویخـٰاكنمخوردھ ؛
ای ماه ؛ انکارم نکن من آسـمانت بـودهام .
اینجا باشد برای آرامشی ك ِپس
از بغل ، بارون و نفس عمیق میگیری ،
انبار ِیادگاریهامون : @taghdimi2 .
- کپی ؟ حله ؛ صلوات یادت نره :) .
کپی از عکاسیهام و متنهای ِخودم خیر .
اگر
پیام رسان ایتا دارید, میتوانید با
@chaclet22 ارتباط بگیرید.