جلسات و محافلِ گفتگویِ رودررو، در فرهنگ و تاریخ ایرانی-اسلامی دارای اهمیت و سابقه فراوان هستند. این مجالسِ بومی، خودجوش، خوداتکا، درونزا، و مردمی که از فضای مجازی و صداوسیما هم مؤثرترند؛ با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم میکنند.
روزهای پایانی سال 96 بود که ایده تأسیس سامانهای برای «ارتباط آسان و تخصصی بین درخواست دهنده و مدعو برای جلسات مختلف» در ذهنمان جرقه خورد. مدتی بعد «مؤسسه روایت حق» بهعنوان مجموعهای مردمنهاد و مستقل با هدفِ تحقّقبخشیدن به این ایده شکل گرفت. روایتِ اتفاقات و تجربیاتِ اینسالها را بگذاریم و بگذریم؛ چرا که اکنون هنگامه آغاز فعالیت «سامانه دعوت» فرا رسیدهاست.
در لغتنامههای فارسی، «دعوت» معادل این معانی دانسته شده است: فراخوانی، خواندن، طلبیدن و وعده.
«دعوت» آینه تمامنمای «هماهنگی، ارتباطات و مراودات بین برگزارکننده جلسه و ارائهدهنده (متخصص)، برای برگزاری جلسه، محفل و
نشست» است. تلازم میان «جلسه و محفل» با «دعوت» بقدری صریح، روشن و همیشگی است که میتوان ادعا کرد: هیچ جلسه مفیدی بدون «دعوت» برگزار نمیشود!
طرح الهام بخش جهت استفاده در هویت بصری و دیداری دعوت، «اُرسی»هایی است که فیض مجالس را دوچندان مینماید. کلید بصری «دعوت» از طرح اسلیمی یکی از این اُرُسیهای زیبا الهام گرفته شده و با توسعه آن به الگوی دلنشین و خاص فعلی رسیدهاست. هویت برند دعوت در سال 1400 در گروه طراحی 13 توسط فاطمه بشکوه و رضا آسایی طراحی شده است.
*دعوت*
🎤 با "دعوت" روضهخونت هماهنگه!
☎️ 09912700724
🌐
Davatt.ir
📲
@Davatt_ir
📱
zil.ink/Davatt_ir