✅ سمیرا خطیب زاده دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه در گفتگو با روزنامه جوان: 💠 اینستاگرام به دنبال مدیریت رفتار و نگرش زنان است 🔻قبل از راه اندازی و در مرحله طراحی هر رسانه ای و به خصوص شبکه های اجتماعی مخاطب شناسی کاملی صورت می گیرد؛ اینکه هدف این رسانه چیست؟ چه ابزارهایی باید در این رسانه تعبیه شوند تا بر آن مخاطب خاص اثر بگذاریم. 🔻 گفته می شود اینستاگرام رسانه و شبکه اجتماعی کاملا زنانه ای است و بر اساس ویژگی های خاص و منحصر بفردی که در زنان و مخاطب زن وجود دارد، شکل گرفته است؛ این اعترافی است که طراحان شبکه اجتماعی اینستاگرام به آن اذعان دارند. ↙️متن کامل این گفتگو را در لینک زیر بخوانید: http://www.javann.ir/fa/publications/2476/35720 🇮🇷 باشید http://eitaa.com/joinchat/1100349452C9ce0a1d4e8