😉😊 گاهی نفروختن بهتره‼️ اگه مشتریتون دردسر سازه و دائما داره شمارو با چالش مواجه میکنه ، فروختن بهش اصلا به نفعتون‌نیست🚫 اگه مشتریتون تقاضا خرید قسطی داره و‌میخواد کلی عذابتون بده برای تسویه ، نفروختن گزینه بهتریه✔️ اگه مشتریتون دائما ازتون توقع بیش از حد داره و خیلی تو روند کاری که به شما مرتبطه دخالت میکنه ، نفروختن بهش بهتره🚫 اگه مشتری حتی تو تایم غیرکاری هم دائما بهت زنگ میزنه و توقع پاسخگویی ۲۴ ساعت داره نفروختن بهش بهتره🚫 اگه‌مشتری هیچ جوره راضی نیست و تحت هر شرایطی یه ایرادی پیدا میکنه، بهتره بهش نفروشی🚫 قبول دارید؟!!