شما فرموده بودید که هر فضلی به اندازه قابلیت و استحقاق گیرنده آن است و... باید قابلیت افراد فراهم و فعال شود تا فضل الهی به آنها برسد و... انسان بدون انجام تعهداتش ظرفیت و لیاقتش بالا نمی‌رود. اما با توجه به این دو آیه ظاهرا عهدبستن ، قابلیت ظاهری انسان را بزرگتر و او را مستحق دریافت فضل الهی میکند قبل از اینکه به عهد وفا شود؟ سلام و رحمت الهی بر شما. هر دانش‌آموزی اگر در آزمون پایانی *دوره متوسطه* و *کنکور* قبول شود، از *فضل دانشگاه* برخوردار می‌شود و اگر از آن خوب استفاده کند *لایق فضل* کارشناسی *ارشد* می‌شود اما اگر در *هر مقطع* دچار *تنبلی* و *بخل* شود، از *فضل بعدی* محروم می‌شود. 👈واژه: 🔻 ما را می توانید در رسانه های زیر دنبال کنید: ایتا، بله، سروش، واتساب، تلگرام، سایت، اینستاگرام، روبیکا، ایمو @dr_ghofrani2