جنگ رسانهای هنگامی است که دشمن از جنگ سخت قبلی نتیجه نگیرد و توان مقابله نظامی را ندارد.
حیطه کارکرد آن مهندسی افکار عمومی ملتِ
هدف
ابزار آن رسانهها، شامل: رادیو و تلویزیونهای ماهوارهای، فضای مجازی و شبکههای اجتماعی است. رسانههای دشمن در این جنگ نرم، مستقیماً با بودجههای رسمی مصوب مجالس با بودجههای کلان انجام می شود. (شبکه های رایگان در حالی که در کشورهای خودشون به تعداد شبکه ها باید هزینه پرداخت کنند )
هدف دشمن در جنگ رسانهای: ایجاد اضطراب، یأس و بدبینی در مردم است
بنابراین الان که صهیونیست ها فهمیدند نه به زمین نه به آسمان ایران قوی نمیشود نفوذ کرد ،مراقب خود و خانواده هامون در بازی رسانه ای باشیم.