⚡️ݥعڔڣٺ زݩــ❣ـ.ڋڱے إښــݪأݥے
✨✨🌺✨✨ ✨ 🌺 🌺 ✨ ❣﷽❣ ✡ #اولـــــين_سمبـــــݪ #کـــــابا
✨✨🌺✨✨ ✨ 🌺 🌺 ✨ ❣﷽❣ ✡ ✡ ➯4⃣ 💢 درباره‌ی هر دو مورد به آیه‌های زیر توجه کنید: 〖فَلَمَّا ذاقَا الشَّجَرَةَ بَدَتْ لَهُما سَوْآتُهُما وَ طَفِقا یخْصِفانِ عَلَیهِما مِنْ وَرَقِ الْجَنَّةِ〗 ⚡️ وقتی که (آدم و حوا) از آن درخت چشیدند سوات‌شان برای‌شان پدیدار شد و شروع کردند از برگ جنگل بر خودشان می‌چسبانیدند.» ▣ [سوات] از ماده سوء و جمع «سوئه»: ناخوشایند، بد، منفور و مشمئز کننده. ☜ در ماجرای هابیل و قابیل نیز می‌گوید: «یبْحَثُ فِی الْأَرْضِ لِیرِیهُ کیفَ یواری سَوْأَةَ أَخیهِ. 🌀 قابیل جنازه هابیل را به دوش حمل کرده و سرگردان می‌گشت که چگونه سوئه (جنازه)‌ او را بپوشاند. قابیل احساس می‌کرد که نباید جنازه را همچنان رها کند زیرا جنازه در احساس او سوئه بود. ✳️ از نظر قرآن برهنگی عقب و جلو دقیقاً مانند جنازه‌ای است که در فضای بدون پوشش رها می‌شود. بلکه از آن نیز منفورتر،‌ زیرا مشاهده‌ی جنازه‌ی دیگران و سوئه دانستن آن، شاید قابل تحمل‌تر از سوئه دانستن خود است. در آن محیط که سوات آدم و حوا برهنه شد، چرا فوراً به فکر پوشش افتادند❓ در آن‌جا کس دیگری و باصطلاح نامحرمی حضور نداشت. پس این پوشش‌جویی آنان انگیزش ویژه‌ای داشته است. ◆ انگیزش فطری ◆ __________ ... 🌤اَلَّلهُمـّ؏جِّل‌لِوَلیِڪَ‌الفَرَج🌤 @entezaar313 ⚡️ݥعڔڣٺ ۏ زݩـ❣️.ڋڱے إښـݪأݥے🌈 ✨ 🌺 ✨🌺 ✨✨🌺✨✨