نایک از استفاده از ورزشکاران المپیک در تبلیغات خود منع شد، اما کاری که نایک انجام داد رو ببینید...
▪️در سال 2012، آدیداس قرارداد اسپانسر انحصاری را برای المپیک لندن منعقد کرد و دیگر برندهای پوشاک ورزشی را از استفاده از ورزشکاران المپیک در کمپینهای تبلیغاتی خود منع کرد، نایک تصمیم گرفت تا عظمت خود را در افراد عادی، مانند ناتان سورل، پسر 12 ساله دارای اضافه وزن، به نمایش بگذارد.
▪️داستان ناتان با نشان دادن این که عظمت منحصراً مختص ورزشکاران نخبه نیست، اما در کسانی یافت میشود که بر محدودیتها و چالشهای شخصی خود غلبه میکنند با مخاطبان ارتباط برقرار کرد.این استراتژی نه تنها به آنها اجازه داد تا محدودیتهای آدیداس را دور بزنند، بلکه با انتقال پیام اصالت و موفقیت شخصی، عمیقاً با مخاطبان ارتباط برقرار کردند.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
@fact_iw 💡