🔰رسانه و گام دوم انقلاب!
🔹بدیهی است که امروز رسانه جزئی از زندگی مردم و تبدیل به ضرورتی انکارناپذیر شده است و از همین منظر، هیچ اتفاقی در دنیا بدون نقش آفرینی محوری رسانه قابلیت موج آفرینی و تأثیرگذاری مطلوب را ندارد!
🔰بیانیه گام دوم، منشور انقلاب اسلامی در مسیر تحقق تمدن سازی نوین اسلامی است، تمدن سازی ای که جریان فکری غرب با تمام توان خود وارد یک جنگ تمام عیار شناختی با استفاده از ابزار رسانه بر علیه آن شده است!
🔸از زمان صدور بیانیه گام دوم در بهمن ماه سال 1397 تا امروز رسانه و فعالین عرصه رسانه از رسانه ملی تا رسانه های محلی و شبکه های اجتماعی نقش خود را به خوبی ایفاء نکرده اند و مهمترین دلیل بر این ادعا عدم اطلاع افکار عمومی از هدف، کارکرد و رسالت و حتی اجزاء بیانیه گام دوم میباشد!
🔹بخش مهمی از تبیین و حتی تحقق بیانیه گام دوم بر عهده رسانه است چه اینکه رسانه نقش کلیدی در اقناع سازی و همراه کردن افکار عمومی و حتی نخبگان دارد که متأسفانه در دوسال گذشته نقش خود را به خوبی ایفاء نکرده و باید این اشتباه راهبردی را به سرعت جبران کرده و به تبیین و تحلیل و بیان راهکارهای تحقق این بیانیه بپردازد!
🔸فراتر از تبیین بیانیه، بهترین ابزار برای نظارت و مطالبۀ میزان تحقق این بیانیه نیز رسانه ها هستند، رسانه ها میتوانند با ورود میدانی به موضوع تحقق عملی بیانیه از مسئولین رده بالای نظام جمهوری اسلامی تا بخش های مردمی که همه مخاطب این بیانیه هستند، تحقق این بیانیه را سرعت ببخشند، کار بسیار مهم و حیاتی که امروز روی زمین مانده است!
✅البته ناگفته نماند که تریبون های مخاطب دار و مخاطب ساز نیز در زمره رسانه شمرده می شوند از جمله آنها تریبون مهم نماز جمعه، ائمه جماعات، مسئولین بخشهای مختلف که با مردم در سطح ملی و محلی ارتباط دارند موظفند به نحو شایسته و بایسته به این بیانیه مهم تمدن ساز پرداخته و کوتاهی خود را جبران نمایند!
حمیدقدیری
ارتباط با ادمین:
@hamid_ghadiri60
🌐 فانوس قرن:
http://eitaa.com/joinchat/81461248Cc536844d89