💬توئیت قابل‌تامل یک دکتر دانمارکی 📍سال ۲۰۲۴؟ 🖇طبق نظریه برجسته‌سازی، اگر رسانه‌های در کوتاه مدت هم نتوانند عقاید و افکار شما را به‌کلی تغییر دهند، اما قطعا می‌توانند اولویت‌های ذهنی شما را تعیین کنند. 🖇به بیان دیگر، رسانه‌ها گرچه نمی‌توانند تعیین کنند که مردم «چگونه» بیندیشند، اما می‌توانند تعیین کنند که «درباره‌ی چه» بیندیشند! 🖇این کار معمولا از طریق انتخاب و ضریب دادن بیش‌ازحد به بعضی از موضوعات و رویدادها در قالب گزارش‌های خبری زنجیره‌ای و راه‌اندازی کمپین‌های مجازی انجام می‌گیرد! 👤محمد جوانی 📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد: 📝 @FarajNezhad110