💬توئیت قابلتامل یک دکتر دانمارکی
📍سال ۲۰۲۴؟
🖇طبق نظریه برجستهسازی، اگر رسانههای در کوتاه مدت هم نتوانند عقاید و افکار شما را بهکلی تغییر دهند، اما قطعا میتوانند اولویتهای ذهنی شما را تعیین کنند.
🖇به بیان دیگر، رسانهها گرچه نمیتوانند تعیین کنند که مردم «چگونه» بیندیشند، اما میتوانند تعیین کنند که «دربارهی چه» بیندیشند!
🖇این کار معمولا از طریق انتخاب و ضریب دادن بیشازحد به بعضی از موضوعات و رویدادها در قالب گزارشهای خبری زنجیرهای و راهاندازی کمپینهای مجازی انجام میگیرد!
👤محمد جوانی
📲کانال مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝
@FarajNezhad110