مطالبه مشتریان یک شرکت لوازم‌خانگی برای پیگیری عدم واریز وجه جوایز 🔹جمعی از کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس‌من خواستار بررسی علت واریزنشدن جوایز جشنواره گلدایران شدند. 🔸به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت گلدیران در مورد بیان کرد: شرکت نسبت به مشتریان متعهد است و موضوع ذکر شده از سوی این مشتری را پیگیری و در اسرع وقت رسیدگی می‌کنند. در صورتی که مشتری مستندات لازم را ارائه کند اقدامات لازم برای واریز وجه جایزه به حساب مشتری در اسرع وقت انجام می‌شود. 🔸در صورتی که سایر مشتریان هم با موضوعی مشابه پویش ثبت شده مواجه شده باشند می‌توانند با شماره ۰۲۴۴۷۳۰۰ تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند. این پویش به موفقیت رسید @Farsnews_my