اداره پست نسبت به دیرکرد مرسولات پستی و ناسالم پاسخگو باشد
🔹جمعی از کاربران خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارسمن، خواستار رسیدگی و پاسخگویی هر چه سریعتر به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ شرکت پست ایران شدند.
🔸به گزارش فارسمن، گزارشات مختلفی از دیرکرد، آسیب بسته پستی و عدم پاسخگویی در این حوزه از سوی مخاطبان این سامانه اعلام شده است. یکی از کاربران فارسمن میگوید: برخی بستهها با حالت مچاله و غیراستاندارد جابجا شده و وقتی مرسوله پستی به دست گیرنده رسیده به شدت آسیب دیده است. این در حالی است که هزینه مالیات و بیمه مرسوله پستی نیز از مشتری اخذ میشود ولی اداره پست پاسخگو نیست.
🔸بعضأ سامانه مرسولات پستی نیز با مشکلاتی مواجه است و اطلاعرسانی درستی درباره رهگیری بسته پستی ارائه نمیدهد. با این شرایط اداره پست بایستی در ارائه خدمات خود به شکل مناسبتری عمل کند و ضمن استخدام نیروهای مسئولیتپذیر و امین نسبت به رساندن بستههای پستی به گیرندگان با کیفیت بیشتری خدماترسانی کند.
برای
پیگیریهای بیشتر شما هم میتوانید از این
پویش حمایت کنید
@farsnews_my