🔴"اقتصاد توجه" مبنای فهم رفتار زیگزاگی و حاشیه سازی سلبریتی ها
محمد لسانی مدرس سواد رسانه نوشت:
از تناقض رفتار دیروز و امروز سلبریتی و حاشیه سازیهایش تعجب نکنید!
سلبریتی رفتار عقیدتی ندارد بلکه بر پایه ۱.منفعت خود ۲.خوشامد هوادار به "اقتصاد توجه" (attention economy) می رسد
محصولی که یک سلبریتی می فروشد، خودش است و قیمتش با دیده ربایی بالا می رود پس تا می تواند حاشیه می سازد
━═━--━⊰❀🦋❀⊱━--━═━
✅
#کانال_فتح_موعود👇🏻🖥️
🚀🚨🆔
@fathemuood