نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻
بخش پایانی (قسمت: هفتم) 7️⃣
♦️ اگر بخواهم نام دیگری بر این تحقیق بگذاریم، نامش را می گذاریم: از هلنا بلاواتسکی تا سید مرتضی رضوی.
🔷 بلاواتسکی تحت تاثیر ملاقات هایش با غیر مادی ها در هند و تبت، آیینی جهت پرستش و اجرای دستورات آنها ابتدا در آمریکا بنا نمود و سپس به ادیار هند نقل مکان نمود.
🔶 وی تا حدود زیادی موفق بوده است که روح شیطان پرستی بت پرستان را در قالب آیینی نوظهور و به روز شده مجدداً به بشر امروز غربی قالب نماید. او از معدود نماینده های ممتاز جریان کابالی در یک سده اخیر است.
🔷 سید مرتضی رضوی با کتاب انقلابی کابالا که در آن تاریخ شیطانی را شناسایی نموده است، در حین برشماری حوادث عمده تاریخ مذکور به صورت گام به گام، خواننده با بصیرت را به این نتیجه می رساند که: بعلبک، برج بابل، اهرام مصر همگی گام های بلند و افتخارآمیز بشری در پرستش شیطانی از نوع اجنه است که خود را خدا جا زده است.
🔶 رضوی به شما می گوید که چگونه سده ها بعد از به زیر آب رفتن تمدن قوم نوح، شایعه آتلانتیس شکل گرفته است و . . . . حرف های رضوی جای شنیدن و تفکر بسیار دارد. بالاخره هر فردی در راه یافتن حقیقت، مسیرهای مختلفی را امتحان می کند و یک مسیر را بر می گزیند.
🔷 این مسیر می تواند یک مسیر جدید باشد و یا یک مسیر امتحان شده توسط پیشینیان. وظیفه خود می دانیم که بگویم روح کلی نظریات ایشان بسیار بدیع و جدید است، اما در جزئیات این وظیفه تابعین است که اگر ایرادی و ضعفی را شناسایی نمودند در جهت رفعش نیز تلاش نمایند.
🔶 نژاد انسان تنوعی ندارد و رنگ پوست و زبان تنوع ظاهری است، اما در مورد نژاد (جن) سخن گفتن به این سادگی ها نیست، کما اینکه خود لفظ (جن) چیز زیادی را روشن نمی سازد.
🔷 از نظر نویسنده مقاله ارتباط با اجنه الزاماً از طریق دروازه های به اصلاح ستاره ای یا درون هرم صورت نمی گیرد. خود اجنه که به سهولت به دنیای انسانی قدم می گذارند و در بسیاری موارد حتی انسان قادر به تشخیص (جن) بودن مخاطب خود حداقل در همان برهه نیست.
🔶 اما رفتن انسان به بعد اجنه کمی سخت تر است و باید با انجام یک سری اعمال خاص که زیاد هم سخت نیست، انجام شود و لازم نیست حتماً در یک محیط خاص باشد بلکه به جا آوردن صحیح اعمال است که دیوار حایل را می شکند.
🔷 ساگان و شکلوسکی نیز به حضور نژاد هوشمندی غیر از انسان در زمین پی برده بودند نه از این بابت که با آنها برخورد مستقیم داشته اند که از روی شواهدی که در لابلای تمدن بشری برجای گذاشته بودند. اما رشد در بستری از مادیات بزرگ ترین مانع بر سر راه درک درست ایشان از واقعیات پشت پرده بوده است.
🔶 با دیدگاه مادیگرایانه چگونه می توان به ما بعد الطبیعه معتقد بود❓
🔷 چگونه می توان به وجود خدای واحد لامکانی و لازمانی معتقد بود❓
♦️ لذا پذیرش مادی گرایی از اینجا به بعد مانع از ادامه بحث می شود.
🔻 بنابراین در این جا غیر الهیون را وا می گذارم و دو سئوال از الهیون مخصوصاً مسلمانان داریم.
🔷 سئوال اول: آیا خداوندی که به صراحت بارها از مخلوقاتی به نام فرشتگان نام می برد و حتی چند تن از آنان مانند جبرئیل، میکائیل، اسرافیل، ازرائیل، هاروت و ماروت را به اسم نام می برد، از گروهی دیگر تحت عنوان کلی (اجنه) سخن می گوید تا آنجا که یک سوره را به این آفریده ها اختصاص می دهد، شیطان، ابلیس و خناس را از ایشان بر می شمرد، چرا و به چه دلیل در خصوص موضوعی به نام فرازمینی های مادی- در همین بعدی که ما هستیم– زندگی می کنند، باید مبهم صحبت نماید و ما انسان ها را در دنیای ابهامات رها سازد❓
♦️ سئوال دوم: می دانیم که فرشتگان مطیع الله هستند و بی اذن وی راه خطا نمی روند، پس پیامبر هم لازم ندارند. اما (اجنه) هم مانند انسان نیازمند راهنمایی و رهنمون شدن به راه سعادت هستند. خود قرآن می گوید که دوزخ محلی است که انسان کافر و (جن ) کافر در کنار هم عذاب می شوند و گاهی انسان ها با آنها به مکالمه و مخاصمه می پردازند.
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
🔻🔻
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادامه دارد....🔻🔻