تغییر مرزهای آراستگی در مردان کرهای
🔸در دهه گذشته، مردان کره جنوبی به بیشترین مصرفکننده لوازم آرایش مردانه، برای مراقبت از پوست و آرایش در جهان شدند. به گونهای که ۷ میلیارد دلار به صنعت زیبایی کره کمک کردند.
🔸بر اساس گزارش Euromonitor، لوازم آرایشی در مصرفکنندگان مرد در چند سال گذشته افزایش یافته است و فروش محصولات مردانه در ۵ سال گذشته ۸۶ درصد رشد داشته است. نظرسنجی دیگری که توسط GlobalData انجام شده است نشان میدهد که سه چهارم مردان کرهای بهعنوان درمان زیبایی یا آراستگی (مو، صورت، بدن) اقدام میکنند.
🔸۵۸ درصد از مردانی که پس از سال ۲۰۰۰ به دنیا آمدهاند میگویند که حداقل یک بار در هفته از لوازم آرایشی استفاده میکنند، در حالی که این رقم در کل جمعیت مردان کره جنوبی ۳۴ درصد است.
🔸آرایش مردان به سبک زنانه در جهان غیرعادی است. بیشتر اوقات در اروپا یا ایالات متحده، مردی که آرایش می کند به عنوان همجنسگرا یا درگ کوئین طبقهبندی میشود.
#موج_کرهای
منبع: مدرسه زبان و فرهنگ کره🇰🇷
@ferghenews_com