۶ فایده ۱. متوجه می شویم چطور پیام ها در رسانه ها طراحی و تولید می شوند. ۲. هدف از ایجاد یک پیام در یک رسانه و آنچه که رسانه در پی القای آن به ما بوده است را متوجه می شویم. ۳. دروغ های رسانه ای را متوجه می شوید و در دام آن ها نمی افتید. ۴. بخشی از حقیقت که رسانه ها قصد دارند برای شما مخفی کنند برای شما روشن می شود. ۵. بر اساس تجربه و ارزش ها و باورهای خودمان، پیام های رسانه ها را ارزیابی و قبول می کنیم. ۶. در نهایت اگر بخواهیم خودمان پیامی را به دیگران برسانیم با اثرگذاری بهتر و بیشتر این کار را انجام خواهیم داد. 🔰ازبنیاد ملی مصونیت اجتماعی ردم 🔴کانال گام دوم انقلاب ✌️ 🔴https://eitaa.com/joinchat/3861577738C3c3b839fff