یا حیدر:
✅ خطِ تبلیغی دشمن
🔰 یادمان باشد، از این پس خط تبلیغی دشمن در رسانه ها حول چند محور پیاده سازی میشود:
1️⃣ مظلوم نماییِ محکومین اغتشاشات اخیر
2️⃣ زیر سوال بردن احکام قضایی بر دو مبنا:
🔸 در خصوص محکومین اغتشاشات اخیر
🔸 مقایسه با دیگر پرونده های قضائی در حوزه های امنیتی یا اقتصادی هم از زاویه زمان صدور حکم هم از زاویه میزان و شدت مجازات
3️⃣ تحریک به تجمع و اعتراضات صنفی مرتبط با محکومین مانند پزشکان، مهندسان، دانشجویان، زنان، هنرمندان و ...
4️⃣ تحریک قومیتها و اقلیتها به تجمع و اعتراض نسبت به محکومان هم قوم و مذهب آنان
5️⃣ انحراف افکارعمومی از محکوم کردن اغتشاش گران به سمت محکوم کردن و معترض شدن به حاکمیت و مسئولین
❇️ مراقب باشیم، ناخواسته در پازل دشمن قرار نگیریم و تکمیل کننده برنامه های او نشویم